عکس | این زن چینی می‌تواند با ارواح صحبت کند!

ان می‌ماگلز، ۶۵ ساله، می‌گوید که در سه سالگی پس از صحبت با ارواح که آنها را “همبازی” خود می‌نامید، متوجه شد که از توانایی خاصی برای دیدن و درک ماوراء الطبیعه برخوردار است.
عکس | این زن چینی می‌تواند با ارواح صحبت کند!
کد خبر : ۷۱۸۸۱

زن چینی که می‌تواند با ارواح صحبت کند این روز‌ها بسیار مشهور شده است. او می‌گوید: شاید از دید افراد من روانی باشم، چون می‌توانم با مردگان صحبت کنم. اما من واقعا ابعاد دیگر را می‌بینم و می‌چشم. ان می‌ماگلز، ۶۵ ساله، می‌گوید که در سه سالگی پس از صحبت با ارواح که آنها را “همبازی” خود می‌نامید، متوجه شد که از توانایی خاصی برای دیدن و درک ماوراء الطبیعه برخوردار است.

او ادعا می‌کند که اولین تجربه اش صحبت با پدربزرگش بوده است. خانم ماگلز می‌گوید همه ما توانایی صحبت با مرده‌ها را داریم. این زن عجیب، ادعا می‌کند که می‌تواند ابعاد دیگر را هم احساس کند، ببیند، بشنود و حتی بچشد. ان‌می همچنین می‌گوید که وقتی بزرگ می‌شد، اغلب برای گفتن آنچه می‌دید به مردم دچار مشکل می‌شد. زیرا که او اتفاقات در حال وقوع را پیش بینی می‌کرد.

توانایی ارتباط با ارواح
ان می‌معتقد است که همه با توانایی‌های خاص به دنیا می‌آیند، اما ادعا می‌کند که بیشتر مردم فقط FOMO یا (ترس از دست دادن) را دریافت می‌کنند. بنابراین، آن‌طور که می‌خواهند با فرهنگ روزمره سازگاری داشته باشند از آن استفاده نمی‌کنند. این زن که در واشنگتن، ایالات متحده، زندگی می‌کند گفت: من معتقدم که هر کسی به نوعی توانایی بهره برداری از آن انرژی معنوی را دارد.

عکس | این زن چینی می‌تواند با ارواح صحبت کند!

این انرژی در کنار پنج اصل سوار می‌شود – بنابراین افراد قادر به دیدن، شنیدن، چشیدن، لمس کردن و بوییدن جهان‌های دیگر می‌شوند. به علاوه شما غریزه و شهود دارید، که آن دو بر روی یک تیغه سوار می‌شوند. غریزه تصمیم گیری مبتنی بر ترس است. طرف دیگر شهود است و آن صدا از قلب شما می‌آید.

اعضای فامیل همیشه مرا دعوت می‌کردند
او درباره توانایی هایش گفت: احساس می‌کنم گاهی در بعد دیگری می‌توانم احساس کنم، بشنوم، ببینم، حس کنم و حتی بچشم. خانم ان-می اصرار دارد که در دوران کودکی به خاطر آنچه به مردم می‌گفت به او ایراد می‌گرفتند. اما مردم از طرف دیگر، والدین او را به مهمانی دعوت می‌کردند و از آنها می‌خواستند که ان می‌را هم به عنوان «مهمان ویژه» همراه خود بیاورند.

او ادامه می‌دهد: من می‌توانم از کنار کسی رد شوم و بگویم حامله‌ای، به ترفیع نیاز داری یا افزایش حقوق می‌گیری، آسان است و اتفاق می‌افتد. من آینده را میبینم و آن را به اطرافیانم می‌گویم. تا به حال یکبار هم نشده که چیزی را پیش بینی کنم و اتفاق نیافتد. البته برخی هم فکر می‌کردند که من دچار جن زدگی یا تسخیر شده ام و می‌خواستند جن گیری انجام دهند.

ان امی ماگلز چگونه آینده را می‌بیند؟
در یک مورد، ان می‌به معلمش در مدرسه گفت که روز بعد در کلاس درس تدریس نخواهد کرد و او را به دفتر مدیر فرستادند. وی افزود: کلاس پنجم بود که به معلمم گفتم فردا پیش ما نیست. او پرسید “چطور؟ ” من گفتم “حالت خوب نیست” او گفت: نه، من خوبم؛ و فردا دوباره اینجا خواهم بود. سعی کرد مرا نادیده بگیرد، اما فکر می‌کنم چیزی را احساس کرد –، زیرا روز بعد در مدرسه نبود.

پس از کشاندن ان امی به دفتر اصلی، او به مدیر مدرشه گفت که لاستیک ماشینش را چک کند –، زیرا لاستیک سمت چپ سرنشین عقب پنچر شده است. خانم ماگلز می‌گوید که این موضوع زمانی تایید شد که مدیر مدرسه او به بررسی خودروی خودش رفت. این زن ادعا می‌کند که به “زندگی چند بعدی” اعتقاد دارد و همه ما می‌توانیم با عزیزانی که درگذشته اند، ارتباط برقرار کنیم.

او می‌گوید: زمان یک محدودیت جالب است که توسط تقویم مایا ایجاد شد و سپس همه ما روی آن عمل کردیم. سپس زمان به حقیقت تبدیل شد، بنابراین بله، من می‌توانم با ارواح صحبت کنم، همه می‌توانند با ابعاد دیگر صحبت کنند. مادربزرگ چینی همچنین می‌گوید، اولین تجربه او صحبت کردن با پدربزرگ مرده اش در سن سه سالگی بود.

عکس | این زن چینی می‌تواند با ارواح صحبت کند!

صحبت کردن با روح پدربزرگ در ۳ سالگی
صحبت ان امی ماگلز توضیح داد: در جعبه ماسه‌ای خود نشسته بودم، شروع به صحبت به زبان دیگری کردم که با آن آشنایی نداشتم. پدرم شنید که من به زبان چینی صحبت می‌کنم. به پدرم گفتم که دارم با پدرش صحبت می‌کنم، و پدربزرگم داستانی در مورد کوچکی‌های پدرم برای من تعریف می‌کرد. او در پایان گفت: من نیمی چینی و نیمی ژاپنی هستم، اما به این زبان صحبت نمی‌کنم.

هرگز دوباره به این زبان صحبت نکردم، این سرآغاز درک این بود که ابعاد، فضاها، زمان‌ها، مناطق، فرهنگ‌ها و کشور‌های دیگری هم وجود دارند که مردمش این کار را انجام می‌دهند. بنابراین، فقط من نیستم که این توانایی را دارم. در کودکی انگار می‌توانستم با گوش دادن به ندای درونی که از خودم بزرگ‌تر بود، از هر مانعی عبور کنم.

منبع: بدینسان

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر